Vänja med vagn.

Nej, jag ska inte köra in Holly. x) Däremot har jag börjat träna på att ha henne på släp på vagnen. I framtiden vill jag kunna knyta fast både henne och Ronja när jag är ute och kör Amazing (eller henne och Amazing om jag börjar köra Ronja, hehe. Just nu går gammeltanten och är mamma bara!).

Hon sköter sig faktiskt rätt bra, Holls. Än vågar jag inte spänna för Amazing eftersom lillan får sina ryck och ska springa runt och hoppa. Måste vara mer säker på att hon kan hålla sig undan innan hon för följa med på riktig. Alternativt träna ännu mer på att Amazing ska kunna stå helt still långa stunder, men det vill jag inte stressa fram heller, hehe. Men vi tar allt sakta men säkert!

Just nu knyter jag fast Holly och Ronja bakom vagnen och drar den själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback